Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Haziran 2012 Çarşamba

Mutluluk Mimi

Mimfobimi biliyorsunuz ama Biricitconsungünlüğü ve Kaybolmuşbirdenizyıldızı mimlemiş, üstelik hep bahsettiğim konuda :) Mutluluk..

Ben her şeyden mutlu olurum-olurdum. Artık yer değiştiriyor her şey, geçen sene beni mutluluktan ağlatan bir şey, bu sene hiç ilgilendirmiyor bile. Ama yinede önceliklerim değişmiyor. Ailem, sevdiklerim, arkadaşlarım, kitaplarım, hobilerim, filmlerim diye devam eder..

Kitaplarım..



Filmler, izlemeye doyamadığım..


Ah bu güzelliğimiz, çok sevdiğimiz, her baktığımda içimi mutlulukla dolduran..


Bir dostla içilen kahve..


Vazgeçemediğim, çikolata ve tatlılar..


Bazen yalnız içilen bir bardak çay..


Beni deli eden İskender :) cidden çok severim..


Takı kullanmıyorsun diyorlar, evet kullanmıyorum. Takmaktan zevk aldığım, insanı en iyi yansıttığını düşündüğüm tek takım Saatlerim...



Kısa bir Vapur yolculuğunda yenilen Koshelva..


Ve özlemle beklediğim Deniz. Yaz insanı değilim ben, soğuktur bana enerji veren, canlı tutan. Yaz mevsiminin tek sevdiğim yanı Deniz..


Mimlemeyi çok sevmiyorum biliyosunuz. Bu mim belki bir iç dökme, belki özlem, belki çok sıkıldığım, yorulduğum bu dönemde paylaşmak istediklerimdi bilmiyorum..

Bu yazının başlığındaki gibi Mutluluk hep olsun hayatımızda..

88 yorum:

  1. Nöbette oldugumdan ve vakit gecsin diye saate bakip durdugumdan, taze taze bir post görünce hemen atladim gece gece:)

    Öyledir, insani mutlu eden seyler icabinda degisebilir zaman icinde. Mutluluk zaten sürekli bir duygu degil de, ufak ufak anlardan ibarettir bana göre. Gün icinde kac tane duyguya gecersiniz. Bir an birseye hüzünlenirken, karsilastiginiz ufacik birsey birden mutlu hissetmenizi saglar... buna benzer seyler iste...

    Güzel yanistmissin mutlulukla ilgili görüslerini.

    Bu arada ben de pek taki kullanmam (canta ayakkabi merakim yoktur, alis veris sevmem...kadinlarin yüz karasiyim yani anlayacagin);)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EQ ne güzel, geceleri yalnız olmadığımı bilmek :)

      Kesinlikle katılıyorum. Mutluluk denen şeyin, an an değişmesi ve kısa sürmesi çok ilginç aslında. Bilirsiniz acılar her daim daha uzundur.

      Alışverişi sevmemek bende de var ama bazen mecbur kalıyoruz inan :)

      Sil
  2. daha ne olsunki aslım hayat bunlar işte

    YanıtlaSil
  3. canım sen mutlu ol yeter ki varsın nedenleri zaman zaman değişsin:)
    maşallah prenseste çok tatlı:)
    bu yorum başındaki gibi mutluluk hep olsun hayatında ;)
    sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta Köşemm mutluyum inan, çok iyiyim :) o şeker şey var ya, bizi çok mutlu ediyor işte :) sevgiler hemde kocaman..

      Sil
  4. :) saatler bir sürü ne güzel ;) insan dayanamıyorum aldıkça alası geliyor :) prenses de pek bir güzel maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin kullandığım tek takı saat olunca ve çok sevince dayanamıyordum :) ama durdurdum artık saat alımlarını :)

      Sil
  5. ne guzel anlatmissin aslicim
    yigeninde cok tatli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunayım hayatın kareleri. İnan çok şekerdir :)

      Sil
  6. Kitaplar, filmler, bi kahve, deniz... Mutluluk cidden...
    "Mutluluk hep olsun hayatımızda" Aslı...

    YanıtlaSil
  7. Kitaplığını çekmişsin.Güzel olmuş ama ben tamamını görmek istiyorum ayrıca yakınlaştırdığımda neler olduğunu okuyabileyim.Ne çok istedim öyle.Tabii mümkünse. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih diğer yazılarımda o kadar çok fotoğrafı varki, artık sıkmayayım dedim :) birde bu fotoğraf biraz flu çıkmış. Ne demek, başka bir zaman paylaşırım olurmu? :)

      Sil
    2. Olur. :) Teşekkür.

      Sil
  8. insan değişken varlık canımcım diyorum ben
    bak mutluluklarda değişkenlik gösteriyor-muş :)
    senin bana dediğini şimdi daha iyi anladım mutluluklar ortakmış hakikatten :)
    mutlu kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicomm elbette öyle. İnsanız ve duygularımız an an değişiyor. Evet ortak mutluluklar işte :) sende lütfen..

      Sil
  9. Aslıcım bayıldım bu postuna,hem mutlulukla ilgili maddelerin bana çok yakın geldi hem de resimleri çok beğendim, hep mutlu ol inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenim :) aşağı yukarı aynı, çok uç mutluluklarımız yokki dimi? Hepimiz mutlu olalım, nolur. Sevgiler benden de..

      Sil
  10. Tercihler değişse de sonuçta mutluluk olsun yeter ki Aslı'm:)Yeğenin çok tatlı maşaAllah,kitaplarının resmini yakınlaştırdım ama pek okuyamadım isimlerini:)Bende takı kullanmam saat tir tek takım(yüzüğümü saymazsam:)Gece bile uyanır uyanmaz saate bakma takıntım vardır:)Benimde sıcakla çok aram yok tansiyonum düşer hemen halsizleşirim:)Ama deniz bambaşka:)O kahveler beni cezbetti,hemen kendime kahve yapmaya gidiyorum,mutluluk hep olsun hayatımızda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim bunlar aslında kısa bir özeti mutluluk resimlerinin, o kadar çok şey varki dimi? takı çok rahatsız ediyor beni ve alışkanlığım yok malesef :)

      Sıcağı hiç sorma, bende senin gibiyim hemen başım ağrıyor ve enerjim bitiyor. Bir ün umarım beraberde içebiliriz kahve :) hep olsun canım, hepimiz mutlu olsak keşke..

      Sil
  11. mutlulukların daim olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim, amin. güzellikler hiç eksilmesin hayatımızdan..

      Sil
  12. Aslıcım her zaman mutlu olmanı dilerim,Allah sevdıklerımızle beraber mutlu bır ömür nasip etsin..harika fotoğraflar,hayat ve mutluluk bu zaten..
    sevgiler canım benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitimm bende canım bende. Amin diyorum ve bu dileğini yürekten paylaşıyorum. Sevgiler benden de..

      Sil
  13. İskender :)))
    Bayılırım kendilerine bende sen gibi.
    Bu arada bende denizi ve suyu çok seviyorum. Denizdeyken çok başka hissederim yüzmek sanki uçmak gibi gelir bana havuzu sevmem ama deniz çok başka..
    Zaten denize ayrı bir tutkum var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımı ah hiç sorma İskender sevdamı, seninde sevmen ne güzel :) kesinlikle katılıyorum, deniz alabildiğine bir sonsuzluk hissi veriyor banada.

      Sil
  14. Mutlu olduğumuz şeyler benzer, Allah mutlu mesut sevdiklerinle bir ömür nasip etsin. Herşey onlarla güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitana hayattaki küçük mutluluklar dimi? amin, sevdiklerimiz hep yanımızda olsunlar.

      Sil
  15. İskender diyorum, başka da bi'şey demiyorum Aslı'mm :))))

    YanıtlaSil
  16. Sen mutlu ol bizde mutlu olalım..Mutluluk bir bakımada paylaşmaktır değil mi? Aslım....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Sayfam mutluyum :) öyledir, paylaşmaktır..

      Sil
  17. Öyle güzel ve öyle doğru yansıtmış ki seni bu paylaşımın. Fotoğraflar, özellikle cimcime çok tatlı, maşallah.
    Kütüphanenin önünde saatlerce dikilebilirim:)))
    Çok keyifle okudum canım.
    Mutlu anlarının artarak çoğalması dileğimle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım ben fotoğraflarla anlaıyorum ya her şeyi, buda öyle oldu :) artarak çoğalması? ne güzel. Umarım öyle olur canım benim. Sevgiler..

      Sil
  18. Benimde aynı fotoğrafındaki gibi kitaplık hayalim var,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oktay hoşgeldiniz. Hayaliniz mutlaka gerçekleşir, inanıyorum ben..

      Sil
  19. koshelvayı koşelva diye okudum resmi görmeden önce :D ben de koşelva ne ki acaba diyordum :)

    ne çok saatin varmış, cep tel yanımda olmasa eksikliğini hissetmem ama saatim kolumda olmasa arıyorum, hemen hissettiriyor yokluğunu.

    ve deniz, tabi ki yazın vazgeçilmezi. denize gidip te mutlu olmayan bi insan var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Men de boor :) çok güldüm :) bir an bende düşünmüştüm biliyomusun, adı koshelvamıydı diye :)

      Haklısın çok fazla var ama takım bunlar benim ve bileğimde olmazsa gariplik hissediyorum :)

      Deniz, o derinliği, sonsuzluğu hissetmek harika bişey dimi?

      Sil
  20. aslım ne tesadüf bende çok mutlu olurum bu yazdıklarından. canım benim mutluluğun daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım otak mutluluklar dimi? Amin hepimizin..

      Sil
  21. Ah o güzellik ne tatlı şey Aslım . Tam mutluluk kaynağı.
    İkinizi de öpüyorum canım , mutluluğunuz her zaman daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim valla yiyoruz onu :) bende canım, inşallah hepimizin..

      Sil
  22. Aslı'm canım iskender çekti.
    Kağıt helva zaten şahane.
    Ben de saatsiz duramayan tiplerdenim :))
    Yine mi benziyoruz ne :D

    YanıtlaSil
  23. hepsini çok sevdim deee o kitaplık ne be yaaa!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidem :) kitapları sevince, böyle oluyor işte :)

      Sil
  24. Kitaplığa bayıldım, fotoğrafda bile görmek beni çok heyecanlandırıyor. O kadar seviyorum ki kitapları. :)
    Ve haklısın; "mutluluk" ve "mutluluk veren" olaylar zamanla değişiyor....,Keyifle okudum mimi. Kahve ve sohbet vazgeçilmezim benimde. Birgün Anadolu Yakasına geçersen kahve içelim. :)
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  25. Aslı'm iskender hariç hepsi de çok güzel, hele çikolata konusunda katılmamak elde değil, benimki bitter olacak illa ki:)ve haklısın mutluluk veren şeyler zamanla değişiyor...bu arada bir film indirdim (vaktiyle sinemada gidememiştim)bayıldım izledin mi sen de? İzlemediysen naçizane öneririm Türkçe ismini değiştirdiler mi bilmiyorum yalnız asıl ismi 'Unglorious Basterds' başrolde Brad Pitt var, Nazi işgali altındaki Paris'te geçiyor..
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  26. Aslı' cım seni mutlu edenlere baktım da beni mutlu edenlerle neredeyse aynı :)

    YanıtlaSil
  27. HER ZAMAN ŞIKLIKLARI BİZLERE SUNAN ARKADAŞIM ÇOK GÜZEL ŞIK BİR PAYLAŞIM......

    YanıtlaSil
  28. canım mimleri sevmediğini biliyorum ama arzu edersen sayfamda mimin var :)

    YanıtlaSil
  29. Canım benim, harika bir mim postu olmuş bu. Mutlulukların her daim olsun, hep sevdiklerinle ol inşallah, güzel insan.
    Bakamıyorum bloglara hiç son zamanlarda, bilgisayardan biraz uzak duruyoyum, zaten hemen belim ağrıyor artık fazla kalınca. Kusura bakma olur mu?
    Öpüyorum seni

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. şu anda madonnada olmalısın.
    :)

    YanıtlaSil
  31. Aslım Aslım, özledim seni. Seni öpmeye gelmiştim ama gelmişken o bidiliği de öpeyim çok çok. Bir de o İskender'i reca edeyim. Ohhh mutluluk mimi sayesinde ben de mutlu mutlu ayrılıyorum burdan :)

    YanıtlaSil
  32. Baştan sona kadar mutluluk maddelerimiz aynı, seni sevmemin nedeni de bu zaten :) Bence sen bu yazıya mim olarak bakmamışsın, konu senin içindekilerini yazman için ışık olmuş sana, ama ne iyi olmuş :) Harika bir mutluluk yazısı bu.
    O güzelliğin halası mı oluyorsun sen? :)
    Not:Gel misafirim ol Aslıııı, iskenderi yerinde ye, hadi-hadii :)

    YanıtlaSil
  33. Yaz mevsimin tek sevdiğim yanı benim içinde tam olarak öyle sadece deniz :)
    Hayatında seni mutlu edecek şeyler aratarak çoğalsın hep :)

    YanıtlaSil
  34. Mutluluga sebeplerden bir cogu ayni :))

    YanıtlaSil
  35. iskender ve saatler dışında hepsine katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  36. aslımmm kitaplığın muhteşemm :) hep bir bölümünü görüyordum kitaplığının tamamını görmemiştim ne güzel :) benim kitaplığım küçücük, sığmıyorlar, hep farklı yerdeler. zaten o kadar çok kitabım yokmuş benim seninkileri görünce :) saatlerce durulur orda aslım :)

    kağıt helva, ufaklık, deniz ve tabiki çikolata :) mutluluk küçük şeylerde saklı değil mi? senin de hayatında hep mutluluk olsun aslım, ne zaman yorulursan, bunalırsan yaz. ama mutlu oldukça da yaz ki biz de mutlu olalım :)

    YanıtlaSil
  37. mutluluğun daim olsun:) insan isterse her baktığı şeyde güzellikler görebilir:) bakan gözler önemli...

    YanıtlaSil
  38. mutluluğun daim olsun katlanarak büyüsün aslı:)

    YanıtlaSil
  39. ayy nasıl güzerl fotolar ama en çok kitaplığa takıldım kaldım süppeer!

    YanıtlaSil
  40. Hepsi birbirinden güüzeel fotoğraflaar ama o kitaplık nası ilgimi çekti :))

    YanıtlaSil
  41. BEN GELDİM CANIMDAHA İYİ OLACAĞIM İNŞALLAH..
    ŞÖYLE YAZINI TEKRAR GÖZDEN GEÇİRDİM
    SENİNLE ORTAK ÇOK YÖNÜMÜZ ÇOK VAR
    İSKENDER, AİLE DOSTLUK SAATLER ÇİKOLATA KİTAPLAR SICAĞI BENDE SEVMİYORUM AMA ANTALYADAYIM..
    TEŞEKKÜRLER CANIM...:)
    ARKADAŞLARIMI ÇOK SEVİYORUM..:))
    HAYIRLI PAZARLAR HEPİMİZE....

    YanıtlaSil
  42. Çikolataaaa:)))
    hayat güzeldir cancağazım her şeye rağmen mutluluk içimizde değilmi?
    kocamann sevgiler, güzel bir pazar diliyorum, öğücükler:))

    YanıtlaSil
  43. Hep mutlu kal ve mutlu ol Aslı :)
    Mutluluklarımız ortalama olarak aynı.Bende kış insanıyım,bu sıcaklar beni delirtiyor ama vapura binip püfür püfür gezmek,denizin sularının yüzüme çarpması beni çok mutlu eder.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  44. Canım şimdi kahve çekti ve lokum :) ve sabahın 02:22 si:))

    YanıtlaSil
  45. Cevapladığın için teşekkür ederim Aslım... :)
    Dediklerinin hepsi beni de mutlu eden şeyler deniz çikolata kahve kitaplar filmler...
    Umarım hep mutlu olursun gerçekten kalbin o kadar temiz ki seni ablamdan farklı görmüyorum inan bana:)
    Ayrıca o meleği yerim ben maşşallah :))

    YanıtlaSil
  46. iskenderi görünce mahvoldum be aslııı :)

    YanıtlaSil
  47. ne kadar güzel özetlemişsin canım...zaten mutluluk ayrıntılar da gizli değil midir???

    YanıtlaSil
  48. seni mutlu eden şeyler çok güzel ki.
    :)
    sonra kitapların, düzenli kitaplığın.
    bitter moon ha heeey tarzımdır.
    :)
    o güzelliği benim için mıcıkla olur mu yanaklarını ayaklarını ellerini.
    ama unutmucan bak.
    :)
    kahve.
    çikolata en sevdiğim şey. bugün iki tane antep fıstıklı eti yedim.
    :)
    çay. çok ama çok severim.
    dışarda biyerlerde içmeyi severim.
    yalnız içilenini de.
    :)
    iskender, et çok sevmediğim halde iskenderi nasıl severim bilsen.
    :)
    saat hiç takamıyorum.
    :)
    helva evet evet arasına dondurma bi deee.
    :)
    deniz e tebi.
    :)
    önce sen mutlu olacaksıııın.
    :)

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar güzel yorumlarınızı tek tek, mutlulukla okudum. Hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  50. Her birini ağzımın suyunu akıtarak onaylıyorum Aslıcım:) Ahhh sıcaklar! Yaz mevsimini gerçekten sadece deniz için seviyorum ben de... Mutluluk yakandan ayrılmasın canım arkadaşım sevgiler.. Bezelyen çoook öpüyor seniiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bezelyem :) ah inan öyle, sıcaklar felaket :) bende bezelyeme çok sevgilerimi gönderiyorumm :)

      Sil
  51. haha fotolu anlatım süper olmuş :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trendsum her şeyi fotoğraflarla anlatırım :) ve hoşgeldiniz :)

      Sil
  52. Çikolata, iskender ve denizden başkasını hatırlamıyorum Aslım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslimm :) tamam bende şu an sadece onları istiyorum, hemfikiriz canım ya :)

      Sil
  53. harika bir blog olmuş , bende dışarda deniz manzarası ve kahve ikilisini çok severim ve sık sık pier lotiye giderim oranın manzarası nefis olur hatta ilşk fırsata foto çekip bloğuma koymalıyım merakla paylaşımlarını inceliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slince hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim :)

      Pierloti çok sevdiğim yerlerden biridir. Lütfen fotoğrafları koyun, orayla ilgili çok hoş anılarım vardır :) merakla bekliyorum :)

      Sil
    2. En kısa zamanda paylaşıcam fotoları , bakalım anılarınızı canlandırabilecekmiyim :)

      Sil
  54. Aslım, aynen dün mutlu olduğum ve ağladığım şeyler bugün farklı olabiliyor ama benim de önceliklerim değişmiyor. Sizin o miniği yerim ki ben yaaa, pek tatlı çok tatlı :) Tatil, çikolata, kitap, yemek yemek benim içinde mutluluk. Bi de saat koleksiyonunu göstersene bana bigün ;)

    YanıtlaSil
  55. Sevdamm kesinlikle canım. İnan tam yemelik, bizim miniğimiz o ablası :) tamam bir gün koleksiyonu gösteririm canım benim :)

    YanıtlaSil
  56. ne kadar benzeriz.. mimin faydasıda bu olsa gerek.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...