Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Eylül 2011 Perşembe

Pişmanlıkmı?

Sanırım arefe günüydü, kuaföre gittim işte bir sürü işlemden sonra :) saçlarımıda kestirmeye karar verdim ve kestirdim. Ama daha çok bir model değiştirme gibi oldu ve birazda kısaldı. Sonra eve geldigimde yok dedim sevmedim ben bu modeli yok ya yakışmadı bana :(

Bir kaç gün geçti, neyse uzar ve eski haline döner nasıl olsa dedim. Geçen gün ablam dediki, hadi kuaföre gidelim, neden? ya bir şeyler yaptırıcam işte. Tmm da ben yeni gittim sen git dedim. Neyse sonuçta kıramadım ve gittik. Ablam işlerini hallederken en son saçlarını kesirmeye geçti. Birden kalktım ve dedimki, bende kestiricem saçlarımı. Kuaförümde, daha üç gün önce kestik, noldu dedi. Begenmedim, sevmedim, kendimi kötü hissettirdi, daha kısa bir model istiyorum vs. vs...

Neyse oturdum koltuga kesiliyo saçlarım ve  her makas atışında yere bakıyorum, noldu pişmanmısın dedi kuaförüm :) bilmem pişmanmıyım?
                                                                 Kesimden önce :)


                                                                         Ve sonrası


Yok gerçekten pişman degilim. İyi oldu diye düşünüyorum :) arka çok kısa ama önler baya uzun aslında..

Sadece alışma devresindeyim, saçlarımı toplamak istedigimde bir bocalıyorum :) arkaya uzatıyorum ellerimi, aa saçlarım yok :) alışıcaz haliyle, nelere alışmıyoruzki...

51 yorum:

  1. yrn bende saçlarımı kestrcem ama nsl kestrsem kararsızım çok, nefret ediyorum kuaförlerden ya hep mutsuz çıkıyorm, sonra alışıyorum yeni saçlarıma ama o ilk günler tam bir kabus oluyor..senin saç kesimini çok beğendim cnm bu aralar bu model baya moda, ve yakşmş sana , ama ben bu kadar kısa kestrmeye cesaret edermiyim bilmiyorum :((

    bu arada banada beklerim sevgilerle

    http://laminapropria.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bence hiç endişelenme, gerçekten aynaya bir bakıyorsun, iki bakıyorsun :) süper olmuş diyorsun :) zaten uzunken birden böyle kestirmek daha iyi oluyor şok şok :) çok tsk ederim inan ben alıştım bile..

    YanıtlaSil
  3. Ani değişiklik ve alışma süreci, kova burcu için kabusun ötesinde birşey :)

    Ne güzel sen çabuk alışmışsın, değişiklik iyidir her ne kadar ben başedemesem de :)

    YanıtlaSil
  4. Biliyormusun ben duygu degişikliklerine alışamıyorum. görsel, maddesel hiç bir şey ilgilendirmiyor beni..Kova burcu bir yandanda yenilikleri çok sever biliyosun :)

    Sende başedersin inan, yeterki degişiklik dedigimiz şey bu kadarla kalsın..

    YanıtlaSil
  5. Bence güzel olmuş pişman olacak bir şey yok:) Değişiklik iyidir:)

    YanıtlaSil
  6. Aslım uzun saçları istiyorum ben, çabuk uzasın:))

    YanıtlaSil
  7. Ben'de saçlarıma takmış vazyetteyim bu aralar,sadece uçlarımı yoksa kısamı kestirsem,eski rengi sarıya mı dönsem diye düşünürken saçlarım neredeyse belime kadar indi.Şimdi bir cesaret kısaltayım dedim ama Ben kesin pişman olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu modeli çok seviyorum. Güle güle kullan Aslı' cım. Değişiklik iyidir :))

    YanıtlaSil
  9. çok iyi yapmışsın kestirmekle, ne güzel değişiklik olmuş, ben kendimde ufak tefek değişiklikler bile yapsam nasıl mutlu oluyorum, kendini nasıl iyi hissettiriyor, hem kökü sende uzar gider bir kaç aya ne olacak sanki.

    YanıtlaSil
  10. 2bçk yldır kaküllerimi uzatıorm, şmdi tüm saçım aynı boyda ama sıkıldım. Kakül kestirsem kleopatra gbi olcam, kat attrsam, e yıllardr bu saç için uraştm. Anlicağn Aslıcım, kuaförün önünden hayallere dalarak geçp gidiyorum:) kıyamıyorum saçlarıma,sen iyi cesaret etmşsn. Kesin alşrsn;) kısa saç güzeldir:)

    YanıtlaSil
  11. saçlarının uzun hali nefis ama ben de kısa saçtan yanayım. güzelliklere alışmak kolaydır.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Aslıcım çok hoş olmuş saçların, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  13. bence güzel olmuş, uzun saç da güzel ama bakımı zor:))

    YanıtlaSil
  14. İnanırsak, aslında pişman degildim inan :) ama bugün itibariyle, aslında hiç de hoşlanmadıgımı farkettim :(


    Noblessem, evet evet uzasın hemenn :(

    Sedo kızım, ben ani kararlar alır, sonrada pişmanlıklar yaşarım bazen :) biraz düşün öyle karar ver bence. Şu an ne renk saçların?

    YanıtlaSil
  15. Rengim, ben daha öncede kullandım bu modeli. Yakışmama gibi bir durum yok ama bu sabah keşke kestirmeseydim dedim..neyse uzamasını beklicez artık :)

    Yektaa, uzar dimi, boşuna üzülmeyim :( halbuki gayet memnundum. Bugün nolduysa bana böyle düşünüyorum işte :)

    Dream, bişey itiraf edeyimmi :) ablama dedimki bi ara, ben saçlarımı tümüyle kazıtsam nolur? bir an gözleri büyüdü, sonra tmm kızım hadi yap bakalım dedi :) yapardımda inan :) bende kahkül çok severim aslında, bırak uzasın canım :)

    YanıtlaSil
  16. Deep, pişmanlık yaşıyorum gibi..alışırım dimi? :)

    Eren, hoş oldugunu düşünüyorum bende ama tmm alışıcam artık :) çok tsk ediyorumm :)

    Herbirenk, hoşgeldinizz :) tsk ederim ama inanın kısa saç daha zor, uzun saçı topluyodum en azından :) çok tskler..

    YanıtlaSil
  17. Yüzünü ded- görmeden karar vermiycem işteee
    hadi,maile yolla:))

    YanıtlaSil
  18. Nalan Hocamm :) gönderdim bile :)

    YanıtlaSil
  19. alışırsın dedim ya güzelliğe.
    :)

    mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  20. aslım çok modern olmuş bence zaten hergün duş hemen uzar be cnm sıkıntı yapma saglık olsun hem ben yakından gördüm şahaneydi:D

    YanıtlaSil
  21. Bence bu saç modeli güzel olmuş ama keşke kış gelirken değil de yaz gelirken mi kısaltsaydın saçlarını:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. çok da güzel olmuş bence,hem kökü sende derler böyle durumlarda genelde:)

    arka kısa ön uzun modelleri severim,kafam kızınca hep böyle kestiririm ben saçımı:)önler uzun arkalar kısacık.

    YanıtlaSil
  23. Aslıcım, mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  24. Deep..baktım, çok tsk ederim :)

    Mavii, canım benim saol moral için, yakından daha iyiydi dimi? :) tskler canım..

    Sedo Kızım, çok güzelmiş rengi, nolur oynama hiç.. çok severim o rengi :)

    YanıtlaSil
  25. Baykuş Gözüyle, inanın hep böyle denk geliyor, ne zaman kestirsem soguklar başlamıştır :) bir terslik var bende :) çok tsk ediyorum..

    Temerrüt, çok tskler :) Şu an bu modelmi saçların? evet Allahtan çabuk uzuyor saçlarım..

    Bolat, hoşgeldiniz :) begenmenize sevindim, tsk ederim..

    Dream, baktım bile :) çok tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  26. Aslıcım uzun saç sevsem de yeni model saçların çok güzel görünüyor
    Aslında bana da arada geliyorlar ama direniyorum kestirmeye :)

    YanıtlaSil
  27. Sevda, eger gerçekten istemiyorsan kestirme, sonra hafifte olsa bir pişmanlık yaşanıyo gibi.

    Çok tsk ederim canım. Bide c.tesi yegenim evleniyo, düşün ben saçlarımı kestirdim :) sabırsızlık..

    YanıtlaSil
  28. Gayet modern olmuş Aslıcım, benim saçlar da çok hızlı uzar, 3-4 ayda bir gidip kestiririrm hiç de acımam. Bence yüzüne de yakışmıştır bu model. Ama en keyiflisi banyoda hemen yıkanıp durulanabilmesi:) Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  29. aynı modelmiş saçlarımız kestirmeden önce ve kestirdikten sonra bu kadar olur
    ama çok pişman oldum kestirdiğime birde yaz başı yapınca çok rahatsız oldum keşke uzun kalsaydı dedim hep ama şimdi alıştım kendimede yakıştırıyorum ama uzun yıllar uzun kullanınca birden kısalması sanırım alışmama etken oldu

    sanada çok yakışmış bence gayet güzel görünüyorlar güle güle kullan

    YanıtlaSil
  30. Baharım, o ara kestirmeleri bende çok sık yaparım ama birden kestirince garip hissettim :)

    Begenmene sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  31. Muko, öylemi? ne güzel :)

    İnsan bir pişmanlık yaşıyor cidden, her gün farklı düşünüyorum ama dedigin gibi alışılıyor :) çokta yakışmıştır eminim..o zaman ikimizde güle güle kullanalım, çok tskler :)

    YanıtlaSil
  32. harika olmuş hatta 2 parmak daha kısalabilirler güle güle kullan

    YanıtlaSil
  33. bence pisman olmalisin

    YanıtlaSil
  34. Scissor hands, hoşgeldiniz ve çok tsk ederim..

    Adsız, oldum bile..

    YanıtlaSil
  35. bence pişman olma ve cesaretini topla daha kısası için

    YanıtlaSil
  36. Evet oldum, ama dediginizide yapabilirim. anım anıma uymazki :)

    YanıtlaSil
  37. asli oldunmu olmadinmi anlamadim

    YanıtlaSil
  38. bence kısa saç sana daha çok yakışacaktır. Denemeye değer

    YanıtlaSil
  39. al maksı eline ayna karşısında kendin kes bu sefer

    YanıtlaSil
  40. güzel bir post yaparsın hem , saçlarımı kendim kestim diye, fotoğraf çekersen keserken tabi

    YanıtlaSil
  41. ne dersin yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  42. saclarına alıstınmı merak ettım.oncekı halı cok guzelmıs.bende uzun saclarıma kıydım sımdı pişmanım :)

    YanıtlaSil
  43. Scissor Hands lütfen kusura bakmayın çok geç gördüm. Hayır galiba cesaret edemem :)

    Dolunayım çok üzgünüm öyle geç gördümki yorumunu..Evet önceki hali güzeldi gerçekten :( halen alışamadım biliyomusun? pişmanım yani..zor oluyor dimi? sende yenimi kestirdin?

    YanıtlaSil
  44. ben de bir kez böyle birşey yaşadım..nedense seninkinden dahadakısaydı..aman allahım alışamadım bir süre..ama 20 25 gün sonra sanki saç şekline girmeye başladı..ama zaman zaman kısacık kestireyim diyorum..zaman zamnda upuzun saçlarım olsun istiyorum..ryhumuz böyle işte..

    YanıtlaSil
  45. Şehnaz biz kadınları anlamak zordur. Kendimiz bile şaşıp kalıyoruz ruh hallerimize.
    Yinede en iyisi uzun saç sanırım, en azından toplayabiliyorsun. Kısa saç çok bakım istiyor canım ya.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...