Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Eylül 2011 Salı

Lavanta Torbalarım

Yeni yaptım bu lavanta torbalarını. Sanırım annemlerin tatile gittigi ilk gündü :) Biliyorsunuz ben dikiş konusunda acemiyim ve elde diktim yine. Hatta bazılarında dikiş belli oluyor ama seviyorum böyle minik şeyler dikmeyi. Hem terapi, hemde evdeki küçük kalmış kumaşları değerlendirmek..

 Çekmeceyi açtığınızda burnunuza gelen o lavanta kokusu ne hoştur. Bu sefer bunları kendime yaptım. Hatta kalpli bile diktim bir tane :)


                                                                  Hepsi bir arada


                                           Tabiki acemice ama seviyorum çünkü ben yaptım




                         Çekmecelerimizi, dolaplarımızı bu kokudan mahrum etmeyelim bence...  

37 yorum:

  1. gecenin 3 de ilk ben görüyorum sanırım :D:D aslıcım gerçekten öyle mis kokuyor ellerine saglık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Mavi, bende bu gece böyleyim :) geç oldu aslında yatmam lazım..Begenmene çok sevindim canım, tskler :)

    YanıtlaSil
  3. cok ama cok guzeller:)

    YanıtlaSil
  4. lavanta torbalarını bende çok seviyorum, giysilerin içine pek koymuyorum ama odama asıyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Lavanta kokusuna bayılırım:) Torbalar da çok güzel olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Aslım, canım benim ne güzel olmuşlar, ben de heveslendim, dolaplardan yayılacak mis gibi koku düşüncesi heyecanlandırdı beni:)))

    YanıtlaSil
  7. Rengarenkler. Bayılırım lavanta torbalarına. Evin her yerinde banyoda bile bir dolu var bende de. Güle güle kullan, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Çook şirinler:) Burnuma mis kokuları geldi:)

    YanıtlaSil
  9. kahve kupalarından çalmak lazım. lavanta torbası ı ıhh...

    :)

    YanıtlaSil
  10. aslı çok hoş olmuşlar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Clementier, begenmene çok sevindim, tskler canım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller ya. Bende yapmak istiyorum. Çok severimde aslında böyle şeyler yapmayı ama annem evde ki tüm böyle bezleri falan anında çöpe atıyor. Sadece iğne ve iplik mevcut :D
    Emeğine sağlık.
    Çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  13. Yekta, bir şekilde degerleniyorlar. Nereye koyulursa koyulsun, kokuları evrene dagılıyor sanki :)

    YanıtlaSil
  14. Silva, güzeldir kokusu dimi? :) begenmenize sevindim. Tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  15. Noblessem, inan aynen öyle o koku bazen baş döndürücü olabiliyor.

    Çok tsk ederim, canım benim begenmen ne güzel..

    YanıtlaSil
  16. Rengim, seviyoruz lavanta kokularını..çok tskler :)

    YanıtlaSil
  17. Pembe, acemi işi ama :) çok tskler :)

    Bruce, çalmanıza gerek yok, hemen gönderirim :) lavanta sevmiyoruz, olabilir :)

    YanıtlaSil
  18. Ece, senin yaptıklarından sonra, benimkiler :)) begendiysen sevinirim, çok tsk ederim :)

    Gece, Allahtan benim odamda bütün ıvır zıvırım ama annem karışmaz pek :) Ben yaparım sana, yeterki söyle. Begenmene sevindim, çok tskler :)

    YanıtlaSil
  19. insan bişeyler üretince çok mutlu oluyor, güle güle kullan Aslıcım, çok ciciler. :)

    YanıtlaSil
  20. Çok beğendim Aslı'cım, eline sağlık
    Gayet güzel olmuş, hiç te acemice gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  21. benim senin blogundan neden haberim yok:)))) ellerine sağlık aslım özledim seni.

    YanıtlaSil
  22. Çok neşeliler ve romantik...
    İstediği kadar dikişler bozuk olsun,ben yaptım,ben sevdim dediniz ya,tamamdır işte:)))

    YanıtlaSil
  23. cok guzeller,bende dikis ogrenmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  24. ne güzeeeel.

    ve lavanta pek severim.
    ev parfümlerini, çamaşır yumuşatıcı filan. herşey lavanta bende.

    ama bu da iyi fikir.
    dikemesem de hazır alayım.
    :)

    YanıtlaSil
  25. ne severim su lavantayi, ben de de her yerden cikar onlarin kokusu, yazin firsat bulursam toplayip kendim kurutuyorum onlari.. cok güzel olmuslar, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  26. Lavanta torbalarını ben de çok severim, eline sağlık, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  27. Otuzundansonra, hoşgeldiniz ve çok tsk ediyorum :)

    Mor kalemlik, inan öyle bazen bir şeyler yapmak ve onları görmek iyi geliyor. begenmene sevindim tskler :)

    Sevda, çok sevindim begenmene :) yaptım ve hoş görünüyorlar bana :) çok tsk ederim canım benim..

    YanıtlaSil
  28. Alonemm :) canımm :) nasıl bilmezsin bakim :)inan bende seni özledim..

    Baykuş Gözüyle, eger begendiyseniz çok ama çok sevinirim. Evet ben sevdim :) çekmecelerimi her açışımda görüyorumya, kokusu geliyorya çok hoşuma gidiyor :) tsk ederim..

    Çilek Suyu, bende bilmiyorum inan, yapıyorum bir şeyler :) çok tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  29. Deep :) Güzeldir lavanta, eskiyi çagrıştırır sanki..Sorun degil ben yaparım size :)

    Melange, ah o sözleriniz vurdu beni. Toplayıp kendim kurutuyorum dedinizya, ne güzel bir şey bu..begenmenizede çok sevindim, çok tskler :)

    Eren, çok tsk ediyorum :)ne güzeldir dimi? :)

    YanıtlaSil
  30. Marifetli arkadaşım benim, ben yokken neler yapmışsın. Acemiim diyene bak sen:)) Ellerine sağlık, mis gibi olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  31. Baharımm, uzun süre bizi yalnız bıraktın ama iyiki geldin canım..begenmene de çok sevindimm, ttskler canım benim :)

    YanıtlaSil
  32. Lavanta torba sayım 20 yi aştı..gardroptan salona ve aplik tarzı duvarlara asılı çok seviyorum bende..:))

    YanıtlaSil
  33. Bunlar çok güzel olmuuuş, benim de var lavanta torbalarım ve çekmecelerimin olmazsa olmazıdır :) Ama sen çok yeteneklisin bak, ben seni yanıma alacağım beraber çalışmalıyız seninle :))

    YanıtlaSil
  34. Rosemary, ama çok güzeller dimi ve bende mutlaka denemeliyim öyle :) ne hoş fikir ya :)

    Zeynebim :) eminim ikimiz çok güzel işler çıkarabiliriz ortaya :) karın tokluguna çalışırım ben :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...